maandag 29 maart 2010

Ontvangen verjaardagskaarten

Ik was jullie de verjaardagskaarten nog verschuldigd. En aangezien het van de eerste tot de laatste echte juweeltjes zijn, mogen ze hier echt niet ontbreken. Allemaal, nog eens heel erg hartelijk bedankt. Ze zijn echt prachtig !
van links naar rechts zijn dit de kaartjes van Marion en Monique
en van Anny en Erna
deze kreeg ik van Astrid - Eva en Rina dan de kaartjes van Ingeborg - José en Francis
Deze zijn van Annemieke M. - Rosita en en Annemiek vd G
de kaartjes van Lydia - Jetty en Marianne T.
van Corinne - Christa en Doreth

en hierbij nog een totaal overzicht.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

katrin all those cards look super Amazing.
Lucky girl.
Hugs
♥ xx

Trix zei

Hoi Katrin,

Hier kan ik ze inderdaad beter bewonderen.
Er zitten hele mooie exemplaren tussen, hoor!
Wat vervelend dat zo'n programmaatje uitmaakt hoe groot of klein jouw foto's worden, zeg!!
Ik gebruik het gratis programma FastStone en kies daar voor "Standaard" en dan de afmeting 400x300, omdat ze ze op de Stempelgroep liever niet groter hebben. Bij de NATC kies ik voor 480x640. ;-) groetjes, Trix

Lorraine zei

Super cards