donderdag 8 september 2011

Aan het lezen

Naar al oude gewoonte ben ik weer in een heel regiment boeken tegelijk aan het lezen (eentje voor op de bus, eentje voor als man en kinderen in de buurt zijn, eentje voor 's avonds in bed, ....) En ook naar al oude gewoonte, zit tussen elk boek wel ergens een rekeningetje, een open gescheurde envelop, een oud boodschappenlijst, kortom een papiertje dat ik niet meer nodig heb. Maar wat is er nu leuker dan een zelf gemaakte bladwijzer. Meteen maar een hele reeks gemaakt en hierbij dus al enkele voorbeelden daarvan.

Van links naar rechts zijn de stempels van Different Colors (bloem) - Me to You (beertje) - Hero Arts (tekststempel) - pluimpje weet ik helaas niet meer.
De laatste bladwijzer is gemaakt van een stansvel van Brenda Walton dat ik heel veel jaren terug een keertje gekregen heb. Niet echt mijn ding, dacht ik zo, maar hier heeft het toch weer een leuke bestemming mee gekregen.

Geen opmerkingen: