dinsdag 14 februari 2012

American Crafts City Park

Mini album gemaakt met het super leuke papier van American Crafts.
Toen ik afgelopen voorjaar (2011 dus) voor het eerst bij Paper & Pictures binnen kwam, was ik helemaal verkocht. Zo'n prachtige winkel. Zo leuk ingericht. Lekker licht en ruim. Helemaal het einde.
En het is niet enkel een super leuke winkel, Truike heeft ook aan een geweldige workshopruimte gedacht. In de workshopruimte staan ook tal van projecten uitgestald die ooit in de magazines (Cards Only en Scrapbook) hebben gestaan. 
En ja, dan komt een mens helemaal in de stemming om weer aan de slag te gaan met al dat leuks.
Toen ik het workshop pakket zag van de workshop "A day at the park" heb ik dan ook niet lang getwijfeld en het pakket meteen meegenomen.
Helaas had ik de tijd nog niet gehad er mee aan de slag te gaan, maar eindelijk is het dan zover.
Het volledige album gemaakt, bijpassend kaft (doos) aangekleed en gelijk nog een tweede album gemaakt met de resten van het papier.
De workshop is van Kim Knijpert maar als vanouds heb ik 'm wel aangepast aan mijn gewoontes ;)



3 opmerkingen:

Els Wouters zei

Prachtig, lijkt me leuk om te maken.

Chris zei

A very nice work, I love it...

Dear one greets Chris

Enny zei

Wow, wat leuke "boekjes" en heel mooi papier !! Groetjes Enny