woensdag 11 april 2012

Verjaardagscadeautje

Gisteren was ik uitgenodigd op het "verjaardagsfeestje" van Enny. Ze werd gisteren 60 en dat laat je natuurlijk niet zomaar voorbijgaan. Een cadeau was dan ook op zijn plaats. 

 Daarom dit lootje gemaakt. Het idee komt van een voorbeeld van Prima Marketing, maar zoals de echt Prima-kenners wel zullen gezien hebben, met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder bloemen. Trop is teveel, tenminste, dat is toch mijn idee. En zo vond ik 'm zelf wel leuk. Daarna het geheel op een canvas gekleefd zodat ie makkelijk ergens kan opgehangen of neergezet worden.
Papier en bloemen allemaal van Prima Marketing
Canvas van bij het Kruidvat

1 opmerking:

Natalie zei

Wat mooi! Volgens mij was deze toch van het Fairytale Event? Vond hem toen al heel bijzonder en vond het jammer dat ik deze niet gevolgd had. Maar mis de overdaad aan bloemetjes niet, vind het echt heel erg mooi!!! En ik ben helemaal weg van het kaartje met de boom/bloemetjes van 2 posts geleden!